yosemite naar San Fransisco

29 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Wordt wakker, en vraag me af hoe laat het is.... t animatieteam is nl al begonnen ( dacht ik) ik hoor een vrouwke gillen... do you wanne be a reeeeeeengur?? Met heel hoog stemmetje.... or do you wanne be a musketier?? Met lage donkere stem... ik hoor weinig reaktie... kijk op mijn horloge en zie dat t gvd 7.00 uur is.... buiten gaat t maar door en door... de akele zit echt goed in haar rol...kindjes beginnen mee te kwèken en zijn inmiddels of ranger of musketier....onder luide aanmoediging van de akele voeren ze allerlei natuurspellekes uit!! Ik kijk door t tentdoek...is t gewoon een of andere fanatieke Amerikaanse moeder!! Die ws noooit bomen zien, en nu een weekend gaan campen in the wild.... ik ga ff naar de wc. Op de een of andere manier hebben bepaalde iemanden de prullebak al vol gepiest.. ( mag ook als ze ergens anders op de camping is...dussss) nou net zo profesioneel de amerikanen eruit zien met hiken en vissen zo zien ze er hier ook uit... ik zie ( echt waar) een volwassen vrouw met denneappeltjes pyama en tentjes erop!!! En camouflage toilettassen.... afritsboksen tuurlijk...t meurt er naar antimuggen zooi!! Haha, wij gaan naar de camping in ons oudste fleecevest, en proberen t zo comfortabel te maken als thuis.hier t omgekeerde... afzien hier!! Zodat je de luxe thuis meer waardeerd... en wel megaluxe mountainbikes....waar de kiendjes op rond zwabberen...met helm, want ze fietsen hier verder nooit natuurlijk. Er staat een oma, met afgeritste afritsboks, camouflage shirt erin...fluit om(waaarom?????) En een hoedje op, mi zon touwke onder heur kin) bij een boom..gewoon een boom, niks apparts... een stam takken en blaaikes. Ze legt aan twee kindjes uit hoe ameeeezing t is, just look at it, and see the beauty.... ( holy fuck... ik ben erg, maar zij!!) Ook zie ik een bobcat een eekhoorn vangen en dood maken...da mogen de tere zieltjes dan weer niet zien....Ik kom bij onze tent en hoor de ranger en musketiers samen liedjes zingen... jawel tedje vindt t schattig.... ze zingen gvd cumbajaaaa my lord!!! En iets van keep your familie high.....uhhh dat vindt ik dan wel weer grappig..maar ze bedoelen t anders.... de moeders kijken mij heel trots aan!! Zo van : kijk maar eens hoe godsgezindt die van ons zijn....opeens vindt ik t zon zonde dat ze hier geen nederlands spreken ... ons Jantje en Veertje kunnen zo goed samen liedjes van Hans Teeuwen zingen hihi!! Ik ga ff wat uit de auto halen met ons veertje.. die wil iets anders aan dus kleedt zich natuurlijk spiernakend uit op de parkeerplaats... help dadelijk komen die jesus freaks... vlug vlug... terug naar de tent. We pakken alles in en willen gaan ontbijten. Toen terug naar de auto... K ik heb de pasagiersdeur gewoon wagenwijd open staan.... en alles ligt er in( hoop ik) jep alles ligt erin!! Pfff gelukkig! Tas erin, koffer in de bak.. deuren dicht. Ow nog iets vergeten. Tedje maak eens open, jaaaa gij het de keys!! Neuj jij toch... nee mam jij had ze net... godverdegodverdegodver!! Ja alles ligt erin!! Ok de sleutels.... en nu?? Naar de receptie.. die bellen de AAA... amerikaanse wegenwacht zeg maar, en binnen een half uurke komt er een dwerg de auto openmaken... mama opgelucht, en Jan 75 dollar lichter, zijn schuld.. ik moest voor hem een schone onderboks halen.... eind goed al goed. Onderweg naar San Fransisco!!!! Gaaaf, bijna daar worden de wegen breder!!! Oooh en eenmaal op de baybridge zien we de goldengate bridge in de verte liggen
..met daarvoor alcatraz island.... ted kan zich nog goed herinneren dat opa theo vroeger onder de golden gate doorgevaren is met de koopvaardij... zo gaaf om daar nu samen te zijn!!! We draaien de stad in en rijden vol in een gayfestival...compleet met leren petten , strings en travo's... kindjes kijken hun ogen uit!! Ja SF id erg gay minded!! I love it! Zoveel verschillende mensen!! Bij ons hotel gekomen is t toch wel ff schakelen in vergeleiking met onze tent....En als Ted de baliemedewerker wijs maakt dat ik de dochter van Adje van den Berg van whitesnake ben.....gaat de rodeloper uit!!! Haha. T hotell lijkt wel een atraktie uit de efteling....een spookhotel....beetje creepie...oude chique.... brrrrrr. Vanavond de heeerlijkste sushi ever gegeten!! Hmmmmm.... we love SF!! En zijn er pas een paar uur!!!

1. Karin:
    29 juli 2013
    Geniet er nog lekker van!!
  2. Frank:
    29 juli 2013
    Keep your family high??? bende gaai ok goed in ;)
  3. Astrid:
    29 juli 2013
    Hey lieverds, grappig om te lezen dat jullie ondanks die gave dingen die jullie beleven en zien, jullie je leventje in dit kleine kikkerlandje toch een beetje beginnen te missen. Ik zou zeggen, geniet er toch nog maar ff goed van, want als jullie weer terug zijn denk je heel snel weer: oohh...... waren we nog maar daar! Wij missen jullie ook hoor. Tot snel xxxx
  4. Tante Petty:
    29 juli 2013
    Moppies, ook jullie laatste dagen nog een groot avontuur. Tis toch wat de Bruijntjes en auto's (Mniekske, denk aan ons Disney reisje). Krijgen we nog 't antwoord van de quiz? Geniet nog een paar daagjes en tot gauw aan jullie picknicktafel!! xxxxxxjes