Mammoth lakes naar Yosemite

28 juli 2013

Vanmorgen voor de verandering eens een redelijk ontbijt.Ik ga vast samen met veertje, want de mannen hebben een vet probleem zo vroeg op de morgen.... er is nl geen fõhn!!!OMG... daar is niet overheen te komen bekant.dus wij gevlucht haha!! Lekker croisantje en echt verse jus.... pudinkske, en dan komen de mannen ons verblijden...met hun ongefõhnde haar, zijn ze nog t knapste van t hele hotel ( dit zegt niks over hen trouwens.....) dan zegt jan, we hebben alles overhooop gegooid omdat we de fõhn niet konden vinden...veertje kei boos, maar op de kamer gekomen krijg ik zowaar een hartaanval...hebben die twee gewoon alles ogperuimd...en ingepakt...waaaaah!! Haal een thermometer!! En pillen...die twee zijn ziek;-)!! Maar wel lief!! Dan op naar de kinder viswedstrijd.. we weten niet goed wat we ons er bij voor moeten stellen, maar daar aangekomen geen parkeerpkaats te vinden.. echt DRUK!!! 599 joong op een vijvertje zo groot als onze tuin( oooooh onze tuin,met pickniktafel·♡♡komen jullie daar van de week met ons aanzitten???) Wel waar wel 1000 forellen in zitten. Kids worden hier op zn amerikaans voorbereid op vissen. De mannen vinden er gin hol aan, dus op naar yosemite... en dan ,probleem... ik voelde t zelf al, maar denk im hou mijn mond!! Maar vanaf de achterbank wordt mijn ( en Tedjes, ik zie t aan zn oogskes) gevoel, luid en duidelijk verwoord.....( volgend stukje niet echt geschikt voor kinderen)mahaaaam waar gaan we heen?? Naar Yosemite schatje... nee he!! We hebben alle kutbomen in heel Amerika gezien!! Nou ze hebben er ook. Jazeker van die skirre ( zoek ff op, puberwoord) bergen?? Uhhh ja, kei mooi!!zegt de ander....pfffff joepie... ik ken geen boom of berg meer zien. En eigenlijk deel ik hun mening wel en tedje ook. Eerlijk is eerlijk , t is hier weer anders, weer prachtig....maar Jan riep vannacht in zijn slaap om Piethein zijn vriendje...vera wil naar Loes, en ik wil gewoon dat die grijze visser ons pap is...en ons mam die vrouw in die kano(dussss) bij elk liedje denk ik....oooh iedereen gaat naar lakedance...kortom...we ruiken ons nest!!! Eenmaal bij t kamp waar we gaan slapen, inchekken en iedereen moet in drievoud ondertekenen dat we er van op de hoogte zijn hoe we onze spullen beer veilig meten opbergen..... eigen risico... bla bla bla!! Dan de tent, hmmm is wel wat anders dan een suite in vegas!! Maar zeker zo vet!!! We rijden toch nog naar de sequoia's!!willen we perse zien!!! Hier is 70 mijl maar een stukje, en is de moeite meer dan waard!! Groot!!! Xxxxxl echt meega.de moeite waard!! Weer terug, en dan wordt t langzaam donker.als we bij t kamp aankomen is t pikdonker, en zijn alle Amerikanen weer veranderd in profesionele wildlife campers.....pfffff ik vindt ze maar overdreven aanstellers!! Allemaal een lamp op hun kop....haha!! We eten een heerlijke pizza en gaan slapen.onze spullen bergen we op in de bearbox.....want onze Jan vindt t hier niks!!! Haha...held.

1. Tanja:
    28 juli 2013
    BRRRR,Jan ik zou dat ook helemaal niks vinden!!Tot van de week aan jullie picknicktafel;-))
  2. Opa en oma:
    28 juli 2013
    Pffffffffff, voor 't eerst tranen. Blij als het donderdag is.
    XXXXXXXXXXXXXXX'jes Pap en Mam,
    XXXXXXXXXXXXXXX'jes Opa en Oma.
  3. Diny:
    28 juli 2013
    Ik ga nie simpen maar wens jullie nog mooie dagen en vooral een veilige vlucht terug naar ,t honk
  4. Chriss:
    28 juli 2013
    Ginne Lakedance zonder Teddos en Mo! Dus, geniet nog maar even, maar daarna, snel naar huis. Eerlijk is eerlijk wij zijn die verhalen ook een beetje beu ;P Ge wit wie ut zegt he..haha
    Liefs Annetje en ons Chrissje
  5. Judith:
    29 juli 2013
    ze zeggen wel eens 'wie schrijft die blijft'.... maar geef mij mar donderdag hoor!! Vanaf hoelaat kunnen we klaar zitten aan de picknicktafel?? Zetten we e.e.a. alvast koud! hihi
  6. Monique De Bruijn:
    29 juli 2013
    De kaarten voor Donderdag aan de pickniktafel zijn helaas uitverkocht.. Eerst de VIPS he ;-)!!! Lees spap smam onze frank maike en de kids!!! Hihi!!!
  7. Judith:
    29 juli 2013
    Very intelligent Persons toch ?!
  8. Judith:
    29 juli 2013
    Nou das gek... Schrijf n heul verhaaltje en alles foetsie...zo intelligent is me nie dus! Haha... Mar k schreef dus dak alleen benieuwd was wanneer de Fam. weer op NL bodem gaat zetten en logisch dat jullie met VIPs de tafel in gebruik nemen! Geniet ervan sweeties! Xx en n dikke knuffel van ons!