San Fransisco

31 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Shit...shit...shit... wakker worden en weten dat dit de laatste volle dag is van onze meest fantastische vakantie ooit, is niet grappig!!! Zeker niet omdat we gisteren tijdens t eten tot de conclusie kwamen dat SF echt onze stad is!!!! Ooooh al die geweldige mensen hier!!! Miss vera gaat in haar beste engels een gesprek aan met iemand en zegt: have a nice day... en ook tommorrow!! Hihi. Jan is in een maand zonne grote vent geworden, en loopt hier rond alsof hij hier woont! Dus op tijd eruit!! En genieten van een volle dag, op naar starbucks natuurlijk.... en dan naar de groentenman, zoals jan t noemt( applestore) hier zit de grootse flagshipstore ter wereld, de enige die Steve Jobs zelf geopend heeft!! Daar moet je dus wezen voor je eerste grote school ibook!! Ze maken er een hele show van!! Dat vergeet hij nooit meer. Als de verkoper uit t magazijn komt, klappen zijn collega's en bij de overhandiging wordt hij gefeliciteerd door de verkoper!! Now you are the proud owner of A macbook air ( hoop dat t de juiste naam is) now we are going to make this ibook....YOUR ibook!! Geweldig. Ondertussen zijn mama en veertje in de hakkeskoenen winkel geweest en even happy als de mannen, gaan we terug naar t hotel... met ook maar een nieuwe koffer voor de aankopen... dan met de taxi richting pier 33 om naar alcatraz te gaan.nooit geweten dat t zo dicht bij land lag...2,5 km van de kust maar! Lekker zuur om daar te zitten en aan de overkant t echte leven door te zien gaan, en ze maken je wijs dat er haaien zwemmen. We doen een audio tour... ex gevangenen en bewakers vertellen je t verhaal achter alcatraz.. je wordt zo meegezogen in hun verhaal dat je t je helemaal voor kan stellen....je zou er als boef braaf van worden!! Mooi om hiermee onze reis te beëindigen.... vooruit, nog ff klein beetje shoppen en door chinatown, wat eten en de koffers pakken. T zit erop ....zo naar bed!!! Goodnight xxx

1. Diny:
    31 juli 2013
    Hè luitjes. Jammer dat het voorbij is maar fijn dat jullie zo hebben genoten. Dit vergeten jullie,maar vooral ook de kientjes ( sorry tieners ) nooit meer. Een goede en vooral veilige reis naar HUIS. Gr
  2. Tanja:
    31 juli 2013
    AAAAH,snel gegaan he?Maar fijn morgen weer thuis!! XXX
  3. Ilse:
    31 juli 2013
    Gaaf Gaaf Gaaf! Deze reis gaan jullie never nooit meer vergeten. Wat een ervaringen! Super! x en een goede reis.
  4. Linda:
    31 juli 2013
    Droom nog maar lekker de hele vlucht terug!
  5. Annemieke:
    31 juli 2013
    Met wat traantjes t vliegtuig in... Ja he, SF is wcht geweldig!!!!
    Jullie hebben echt wen fantastische reis gemaakt! En de foto's en verslagen zijn jullie eeuwige herinnering aan deze geweldige vakantie!!!! Be proud!!!! Goeie reis schattekes!!! Xxx
  6. Opa en oma:
    31 juli 2013
    We gaan je mooie verhalen missen maar vinden het oh zo fijn als je lekker weer een bakkie komt doen.
    XXXXXX'jes pap en mam
  7. Annette:
    31 juli 2013
    Helaas! Wat gaat de tijd toch snel! Het zit er weer op! Maar met mooie herinneringen rijker! Goede reis terug en jullie vriendjes zijn ook wel weer blij als jullie gewoon weer lekker in het Helmondse zijn ;) Het was heerlijk meelezen! Xxxx
  8. Marion van Veghel:
    31 juli 2013
    Geniet van jullie laatste dag!! En goede terugreis.......
  9. Astrid:
    31 juli 2013
    Ook jullie laatste dag volledig en goed benut, lees ik! Nu kunnen jullie straks in het vliegtuig alles nog eens relaxed de revue laten passeren en lekker ff chillen. Wat een reis zeg! Een hele goeie reis en tot snel! Xxxx
  10. Connie:
    31 juli 2013
    Heerlijk genoten van jullie verhalen...
    Goede reis terug xxx
  11. Mindy:
    31 juli 2013
    Erg leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik wens jullie een goede terugreis! X Mindy
  12. Sophie:
    31 juli 2013
    Ga op fb maar verder met je verhalen....staat er iig nog iets fatsoenlijks op. Goede reis terug naar MH....
  13. Dennis:
    1 augustus 2013
    Super verhalen wat een ervaring is t voor jullie geweest en wij hebben een beetje mee mogen genieten!! Een goede reis en tot snel xx Trudeke Dennis Nova en Binck