San Fransisco!

30 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Wake me up in San Fransisco!!! Vroeg wakker ( voor degene die mij goed kennen,die weten dat dat mijn geluksuren zijn...voor iedereen wakker is) ikke op naar de starbucks in ons hotel. Lekker een hazelnut machiato grande... ow wat ga ik dat missen!! T is er kei druk. Ik ga lekker bij t raam zitten. En er komt vanalles voorbij....mensen op weg naar werk ( suckers!!!) Toeristen....zwervers...langs mij zit een oud vrouwtje gewikkeld in een deken...ze vraagt of de koffie lekker is.....ik haal er ook maar een voor haar, pffff homeless....en hoe t komt geen idee...maar heb met haar te doen...ze blijft ff buurten maar valt in slaap.... ik ga mijn kroost en manlief wakker maken, want we hebben nog maar zo weinig tijd.... en zoveel te doen!! Op naar de cabelcar...gaaf, maar 1,5 uur in de rij..... super omhoog , en daarna richting zee. Wat is de sfeer hier heerlijk!! En de stad supermooi... best Europees eigenlijk.we gaan heerlijk verse krab eten ...oooh das lang geleden!!! Heeerlijk!! We zien een zeehond in fishermanswarf... en dan fiestske huren, kinderen onder de 18 moeten een helm op, na duh!!! Ben geen gek!! Mijn haar ( aldus officiele puberzoon) op weg naar de golden gate bridge!! Waauw wanne wind! Maar wel echt gaaf om te doen. Mega druk ook. Over de brug.. down hill naar de ferry.... weer 1,5 uur in de rij!! Da hadden die lullos bij de bikerental wel eens kunne zeggen. T is ook ronduit koud..brrrrr. eenmaal op de boot wordt ik natuurlijk weer kei ziek...pfff !! Terug in Sf blijkt dat de bikerental stal dicht is... en ook hun twee winkels... we sluiten de fietsen voor hun deur af en zien wel wat ze morgen zeggen. Lekker met de taxi naar t hotel, opwarmen en ofrissen....en sorry voor sommigen... toch maar weer naar de hemelse sushi!!!!!

Morgen laatste dag....boehoehoe!!!
Maar fijn om weer naar ons eigen stekkie te gaan xxxx
Missen jullie!!! TE erg!!!

1. Tanja:
    30 juli 2013
    Jaaaaaaah,San Francisco vond ik ook erg mooi,europees inderdaad,alhoewel het dat niet is...
    Geniet van jullie laatste dag daar,en tot van de week of volgende week een keer,goeie terugreis gewenst!! XXX Tanja ,Hans Tessa en Sabien
  2. Annemieke:
    30 juli 2013
    Wat heerlijk!!!!! Ik word weer mee gesleept in jouw verhaal terug naar San Francisco!! Vond t ook heerlijk daar!
    Geniet er van nu t nog kan!!!! Elke minuut daar is mee genomen!!!
    (Maar ik ga jullie wel al een hele goeie reis terug wensen richting t schitterende Helmond!!!) xxx
  3. Ilse:
    30 juli 2013
    Oeeeeh lekker euveral die Starbucks..jumzzz!
    Geniet van jullie laatste dag daar en een fijne reis terug!
    Als jullie terug zijn, gaan wij. Tot daarna een keer! Toedeloe x
  4. Femke van hoof:
    30 juli 2013
    Geniet nog van jullie laatste daagjes ....!!!! Ik ga je geweldige mooie grappige verhalen zeker missen ....misschien moet je er maar gewoon mee door gaan ;) haha dikke kussssss en tot snel op het hout XXX
  5. Tanja:
    30 juli 2013
    Ja Femke,gewoon doorgaan met reislogger maar dan over ''ut Hout'' ;-))
  6. Astrid:
    30 juli 2013
    Wat nou..... ik ga die Starbucks koffie missen...?? Bende soms vergeten hoe lekker die bakskes koffie bij ons zijn ;-).
    Een goeie reis alvast! Kuzzz xxx