Monique de bruijn

Foto’s:
887

Over ons

Degene die deze pagina kunnen volgen kennen ons!! Maar toch nog ff een korte om/beschrijving van ons gezin..
Ted(je) de grootste, de papa, de oudste( zie je goed!!) vrijer van mniekske, bruidegom....en natuurlijk volgens eigen zeggen...de knapste!!
Monique/mniekske/mootje, luisterd ook naar Linda of Suzanne , de mama, de reisleidster ( soms ook met lange ij) verhaaltjestypster...en de bruid.
Jan de grootste van de kiendjes, liefste van de jongens en tevens knapste van de jongens... Twee druppels water papa, maar slimmer ;-)
Vera ons kleinste meiske, knapste van de meisjes en tevens het liefste van de meisjes!! Lijkt op mama.... Dusssssss

Bezochte landen

Wij hebben 27 landen (11%) bezocht:

België, Bulgarije, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Senegal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.